Monday, December 26

會說故事的小東西

愛麗絲的國度總有許多神秘的面紗
等待被揭開和了解
而女王,總是又愛權利又愛情
螞蟻啊螞蟻,辛苦你們不斷地發掘甜蜜了
下次愛情來的時候,請再出現
星期天的午後就是要這樣
朋友,咖啡,音樂
現世中的目光和別人的標準
只要我們沒有偏離,又何必去在意?
國慶日要到了嗎?
喇叭嗩吶,曲兒小腔兒大
啦啦啦
親愛的朋友
星期六的馬戲團秀,記得帶相機咯
到時我們再以最燦爛的笑容合影留念
聖誕節就這樣過去了
明年的雪花還會有你陪我看嗎?
在去法國之前,我要交個筆友
先把我的法文念好
總有一天,我會躺在誒菲爾前的草場,
享受著春天的氣息
巴黎啊巴黎,我也忘了是什麼時候
開始愛上你

4 comments:

  1. Hi I'm from chkl... I bought one on a carnival at my school... and took a name card of yours. Then started to browse this bloggie... I love lace and chiffon...纱too... but one thing is... it costed me a fortune.... ^^love!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for supporting! And I'm glad that you browse my blog, hope you'll find more interesting thingy about laces and chiffon in the future from here ^^

      Delete